maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Sorg

Kategori: Allmänt

Denna sorgen är väldigt olik den när Jörgen gick bort...
Jag försöker vara stark och förtränga nu, för jag hade brutit med min mor efter ett bråk. Vi hade ingen kontakt när hon åkte in på akuten och fick veta att hon hade något på lungan...
Vi blev sams och strök ett streck över alltihopa förstås. men på dagen tillåter jag mig inte att sörja, fast det visar sig som andra symtom som illamående och trötthet....
Nu hittade jag bilder från förra sommaren på datan, när Samuel var hos mormor. Tänk, det är inte ens ett år sen...Tänk om vi vetat då hur kort tid vi hade kvar....
 
 
 
 
Jag är glad att jag hann säga att jag älskar henne!!
Kommer på mig själv ofta med att tänka: Men då kan ju Ingrid ( har alltid kallat dom vid namn) passa Samuel....Men så kommer man på- nä visst nä....
Det har varit turbulenta år i vår relation, och tyvärr var det inget jag kunde göra något åt....Jag frigjorde mig kan jag säga, väldigt många år för sent.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: