maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Helt galet

Kategori: Allmänt

De sista året har jag börjat drömma helt fantastiska drömmar på nätterna. Det är som värsta vilda västernfilmerna, eller en dramaproduktion. Realistiska miljöer som jag aldrig har sett förut.
I natt drömde jag igen så där tokigt. Jag var en indiankvinna och hade tre barn, flickor med svarta rufsiga hår. det var väldigt dramatiskt, vi var jagade och jag tror vi blev dödade. Jag berättar inte så ingående om drömmen för sånt är så tråkigt att läsa, men jag minns att jag såg indianbarn vid en flod, ett berg vid floden och jag fick namnet Colorado.
Jag låg och funderade ett tag på drömmen när jag vaknat och insåg att jag faktiskt drömt mig tillbaka till ett tidigare liv. Något håller på att hända med min andlighet precis som Helena förutspådde. Jag tittade på mina armar o fötter i drömmen och dom var bruna, och det kändes så naturligt. Miljön...hur skulle jag kunna drömma den utan att ha varit där?
Saken är också den att jag vet inte ett dugg om geografi, fick bara namnet Colorado och nu tänkte jag att jag skulle googla lite bilder och fick fram snarlika som i drömmen.....
 
  
 
Jag hade ingen aning om att det fanns en stor flod i Colorado. Börjar bli rädd för mig själv....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: