maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Gamla känslor....

Kategori: Allmänt

När jag startade denna bloggen så tänkte jag inte dra upp gamla saker... Jörgen och hans självmord hade jag lagt bakom mig...Men det gamla dras upp till ytan, för när det kommer till detta så blir jag lätt paranoid, inbillar mig att någon snackar skit och jag suger åt mig som en svamp...
Har varit vän med en fd mamma från jobb på fb, som brukar gilla mina inlägg och så. Nu har hon börjat jobba med Jörgens syster och dom verkar ha blivit bra vänner och plötsligt så nonchalerar hon mig.
Ja det är barnsligt att hålla koll på såna saker, jag vet, men jag vill inte framställas som den kalla egoistiska människan som dom sa att jag var då...
Jag kan bli så arg, för jag har aldrig fått upprättelse för detta, aldrig en ursäkt för att de vände mig och värst av allt, BARNEN ryggen...När de innerst inne visste hurdan Jörgen var, att han inte var lätt att leva med. Det fanns ju en anledning till att aldrig DOM ville umgås med honom.
Men när han var borta var det bra att använda mig som syndabock.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: