maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Låg

Kategori: Allmänt

Jag äter ju antidepressivt sedan många år tillbaka och i bland har jag av slarv inte tagit dom, när de tagit slut och jag inte pallat hämta ut nya....Då har jag alltid blivit dålig, gråtfärdig o yr och sjunkit drastiskt i humöret. Min mor har varit på mig som en hök att jag skulle ta min medicin, hon blev så orolig när jag inte mådde bra. Hon var också den som märkte det direkt.
Nu har jag funderat på att sluta , eller i alla fall trappa ner till att börja med. Mest för att se om jag går ner i vikt.
Men jag har inte hunnit så långt, för jag mår redan dåligt. Vet inte vad som hänt, men jag är så matt i kroppen, orkar inte göra så mycket här hemma och värre blev det när Lennart redan efter en vecka ville lämna Samuel hos mig igen. jag hade trott att jag skulle få fixat på hans rum först i alla fall.
Inte blir det bättre av att han bara bråkar och Renee blir förbannad och svarar emot....
Jag vill bara försvinna bort!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: