maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Öland

Kategori: Allmänt

Jag och Lennart tog en tredagars tur till Öland med vår gosse. Vi bodde på ett vandrarhem som tillhörde djurparken. Helt ok! Mysigt med campinglivet och det är perfekt för Samuel som älskar att utforska nya miljöer och nya människor.
Vi är inte tillsammans igen Lennart o jag om nu nån undrar, men jag tyckte att det kändes tryggt o bra att åka i hop i o med att Samuel är så aktiv som han är och ingen av oss har nåt nytt förhållande.
 
 
Här tog vi en fikapaus i Kalmar...
 

O jag var väldigt avslappnad.....
 
Härlig sittstil :)
 
Man fick gå in till dessa lemurer o mata dom. Det kostade 100:-, vilket jag tyckte var bra för djurens skull!
Annars hade det vällt in folk! Samuel skulle kunna stannat där hela tiden! Djur o natur är hans rätta element, då är han lugn o koncentrerad.
O här skulle jag kunna stå....Fascinerad av deras färger och deras sätt att äta...:)
Där är så mycket djur på Öland, bara att titta på dom tar en hel dag. Sen är där ju både karuseller och vattenland.
 
 
Skulle fota oss i en karusell, men Samuel knuffade bort mobilen men jag kom med :)
 
 
Nu ska jag strax titta på en film. Samuel är hos sin pappa o då gäller det att passa på o ladda batterierna!!
Såg för resten "The Call" med Halle Berry, som jag varmt kan rekommendera om man gillar att sitta på spänn en hel film :) Jättebra!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: