maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Lite bilder från veckan som gått

Kategori: Allmänt

Någon hade för mycket fritid och bestämde sig för att hotta upp min vita stege...
 
Nåja, den blev rätt snygg men jag hade ju tänkt ha färgen till mina rådjurshorn...:(
Fotade mitt trädäck o lite av trädgården:
Till nästa år ska jag fixa lite i min trädgård. Nu har det ju mest blivit att jag lagt tid o pengar inne...
Lite bilder från mitt vardagsrum :
 
Här skymtar Samuels rum. Och så ser ni ännu en änglatavla som jag köpte i veckan!!
Den där pallen flyttas hit o dit när Samuel är här men den ska inte stå där, och han har slängt sina byxor på golvet. Pallen har blivit Elsas plats :) Hon älskar den.
Vi har även som sig bör när man bor i Sjöbo varit på Sjöbo marknad.
Det var inte som vanligt, många platser gapade tomma. JAG var inte heller som förr...Kände inte för att festa så det blev en lugn marknad för mig.
Första dagen gick jag med mitt ex, Samuels pappa och Samuel förstås. Det blev mest karuseller. Vi kände oss trötta båda två så det blev inte så mycket av att gå i stånden. Och så åt vi våra sedvanliga langos.
 
Där fanns ett nytt hoppetorn som var så gigantiskt och barnen åkte så fort ner, o Samuel blev så chockad, men försökte en gång till. Dock GICK han sidledes ner hela vägen :) Ni ser honom på den lila randen vid vänster sida där uppe. En liten figur med gröna byxor....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: