maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Min favoritmånad är här

Kategori: Allmänt

Jag tycker om augusti. När sommaren dröjer sig kvar men man ändå kan känna att hösten väntar bakom hörnet.
Kvällarna blir lite mörkare och man kan börja mysa med tända ljus. Det där tvånget att man ska utnyttja varje sekund av det fina sommarvädret avtar. Luften börjar kännas krispigare.
Och man kan äta kräftor :) Jag älskar kräftor!
Hösten innebär nystart. Jag får ny energi. Rensar ur i skåpen och säljer.
Planerar höstgarderoben och höstinredning....
Tänkte försöka lära mig virka såna där små djur i höst, ari...nånting....
 
 
 
Och så fyller ju Jesper år i augusti! Han blir arton i år! Myndig!! Här fyllde han elva år :) Jag var gravid med Samuel då...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: