maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Turbulent

Kategori: Allmänt

På några dagar vändes min värld upp o ner igen. Det ska så lite till.....
På mitt jobbhar det funnits en mamma, som gått i spetsen för att ha mig kvar och hon h ar verkligen tyckt om mig. Vi är vänner på fb, men på sista tiden har jag känt att hon är väldigt kort mot just mig, ja kylig rent ut sagt. Jag vet att hon börjat jobba med Jörgens syster och jag ser ju deras varma ord till varandra på sidan....
Skrev till Christel om min känsla och hon svarade att tyvärr är det nog så.
Jag sjönk och försvann in i en bubbla, jag kunde inte lyssna på min familj jag fick ångest och satt och hyperventilerade....All gammal ångest och skuld östes över mig och jag kände mig samtidigt så rasande. Jag skrev en massa på fb om hur det var, psykisk o fysisk misshandel. Kunde inte hejda mig. För annars kommer aldrig MIN sanning fram. INGEN frågar hur det egentligen var utan föredrar att tro på rykten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: