maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Lågvarv

Kategori: Allmänt

Mina dagar just nu innehåller inte så mycket variation....
Jag har kommit ur det  här med rutiner och matlagning och står helt handfallen inför vad vi ska ha till middag och hur i all världen jag ska tillreda detta.....
Jag sörjer inte hela tiden och jag gråter knappt, men sorgen visar sig nog på annat vis, jag mår illa och har en klump i magen ofta!!
Jag har haft en väninna här några dagar, och i går var vi på Bo Olsson. Jag mådde väldigt illa där inne, men så hade jag i mitt undermedvetna en tanke på att min mor ville åka dit och jag skulle köra henne i rullstol så hon kunde titta ut  lite nya kläder. Det blev aldrig så...
Jag tittade även på linnena jag köpte några av till henne som hon skulle ha när hon mådde bättre och ville känna sig fräsch. Älskade mamma.....
Min väninna var på ett besök hos ett nytt medium som jag lärde känna för några månader sedan. En helt underbar kvinna, och jag tror det var meningen att jag skulle hitta henne innan min mor gick över. Jag rekommenderade henne för min vän och hon blev lika förhäxad som jag, så detta var andra gången hon var där.
Helt otroligt besök. Jag fick även kontakt med min mor.
Jag berättar om detta i ett annat inlägg.

Morsan med en nyfödd Samuel....Kärlek vid första ögonkastet :)

Kommentarer

  • thinki.se säger:

    Medium. Hm. Det vet jag inte om jag tror på...

    2013-06-16 | 14:55:20
    Bloggadress: http://www.thinki.se/wp
  • Görel säger:

    Hade du bott här nere hade jag omedelbums asat i väg dig, Trollis :)

    2013-06-16 | 15:58:33

Kommentera inlägget här: