maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Tjejträff med medium o lite annat...

Kategori: Allmänt

I fredags kom några av mina goa kollegor till mig för att träffa Christel, en kvinna som är en kanal för våra döda nära o kära som vill säga ett par ord...
Vi började med att äta. Smörgåstårta. Jag hade tyvärr varken ork eller tid att göra något själv, men det var smarrigt så det gjorde inget.
Dom sa att jag är så saknad. Christin har ingen som  säger åt henne att coola ner sig när hon blir stressad. Jag sprider ett lugn har jag alltid fått höra, trots att det i bland pågår ett krig inombords... Ha ha...
Jag var lite nervös att dom skulle tycka att det inte gav nåt med seansen, men t o m lilla Louise som har varit skeptisk var rätt tagen efteråt.
Vi andra fick stänga in oss i mitt sovrum medan Christel hade enskild seans för vi var lite högljudda :)
 
 
I måndags var Samuel, Renee och jag i Snogeholm och fiskade. Samuel älskar att fiska, så han var i sitt esse.
Renee är en vän, kan man säga...Han har hjälpt mig mycket hemma med renoveringen.
 
Där var några unga killar från Malmö också. Dom gav Samuel alla småfiskar som dom fick upp.
 
 
 
 
Vi var i väg och tittade på ny kakel till köket en dag och även på golv.
Jag tror det blir vit kakel 10*30. Tror att jag tröttnar minst på det i längden...
 
Annars har vi varit hemma och fixat med vardagsbestyr. Jag har faktiskt bakat kanelbullar i dag för första gången sen hemkunskapen i skolan. Min mor gjorde alltid det till oss. Nu är det ju liksom dags att bli vuxen ;)
 
 
Den som väntar på nåt gott....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: