maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Rekreation och eftertanke...

Kategori: Allmänt

 
I kväll åker Samuel till sin pappa och stannar några veckor!! Jag vet ju att han är nära och jag kan träffa honom när jag vill, men det ska bli sååå skönt och jag ska njuta av lugnet....
Ta hand om mig själv och fixa lite i mitt hus.
Titta på film, dricka lite vin i skenet av levande ljus. Promenera, kanske shoppa lite....
Jag blev så glad när mina jobbekompisar var här i fredags, nån sa att "Gud vad lugnt här är!!" och det är precis den känslan jag vill ge dom som kommer hit till mig.
Vilket dock är omöjligt när Samuel är här....
I morgon ska syrran och jag köra hem till min far i Brösarp och kolla över hans matförråd. han har mycket kött i frysen som han aldrig kommer att tillaga så det ska vi dela på. kasta gammalt skit som ligger i kylskåpet då han inte har nån vidare koll på sånt....Nä hur kan man ha det när man tror att jag bor i ett nybyggt hus. Det är byggt i början på 80 talet ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: