maritsusanne.blogg.se

En blogg om vardag, fest, liv o död....

Glada änglar

Kategori: Allmänt

Häromdagen när jag körde förbi tavel o ramaffären här i Sjöbo skymtade jag något som föll mig i smaken!!
Nämligen dessa boppaänglarna :)!! Kunde inte glömma dem och dagen efter körde jag dit och infrskaffade denna:
 
Det var svårt att välja EN,men bara nån dag efter la en bekant ut tre tavlor till på loppissidan på fb. Jag köpte dom med. Länk till konstnären kommer här:http://www.katrinskoglund.blogspot.se/
 
Just nu är Samuel hos sin pappa, och jag tänkte fixa lite på hans rum innan han kommer tillbaka. Det är bara Star wars som gäller så det kommer att bli mkt svart vitt o grått med planscher med Star wars.
Spindelmannen är för mesig nu, så han åker ut.
Vi har tagit fram poolen också....
 
Dagarna rusar i väg och jag har alltid en massa att göra känns det som. I morgon ska jag följa med min far o syrran o titta ut en gravsten.
Sen ska jag försöka fixa här hemma.
Nästa vecka är ju marknadsveckan. Hoppas på fint väder!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: